Навчання грамоти
На цьому сайті ви знайдете конспекти з Навчання грамоти.
За цим посиланням знайдете уроки з Навчання грамоти, читання
Підручники з Української мови, Літературного читання для 1-4 класів за оновленою програмою
Тут ви знайдете підручники з Української мови для 1-4 класів, що відповідають новій програмі, 2018.
За цим посиланням ви знайдете хрестоматії з курсу "Літературне читання", 1-4 кл., 2018
Відкривши це посилання ви побачите підручники з "Літературного читання".
Вимоги до навчання
ДЕРЖАВНІ ВИМОГИ
до рівня загальноосвітньої підготовки учнів
У цьому документі описуюються вимоги до освітньої підготовки учнів, що вони повинні вміти у певній галузі навчання.
Держ. Стандарти початкової освіти
Стандарт, 2018 року
"1. Цей Державний стандарт визначає вимоги до обов’язкових результатів
навчання та компетентностей здобувачів освіти (додаток 1), загальний обсяг їх
навчального навантаження у базовому навчальному плані початкової освіти
(додаток 2) та форму державної атестації.
2. У цьому Державному стандарті терміни вживаються у такому значенні:
1) здобувач освіти — здобувач освіти на першому рівні повної загальної
середньої освіти;
2) початкова освіта — перший рівень повної загальної середньої освіти,
який відповідає першому рівню Національної рамки кваліфікацій.
Інші терміни вживаються у значенні, наведеному у Законах України “Про
освіту”, “Про загальну середню освіту”, інших нормативно-правових актах.
3. Цей Державний стандарт є основою для розроблення закладами загальної
середньої освіти освітніх програм. Освітні програми, що розробляються на
основі типових освітніх програм, не потребують окремого затвердження
Державною службою якості освіти.
4. Метою початкової освіти є всебічний розвиток дитини, її талантів,
здібностей, компетентностей та наскрізних умінь відповідно до вікових та
індивідуальних психофізіологічних особливостей і потреб, формування
цінностей, розвиток самостійності, творчості та допитливості.
5. Початкова освіта має такі цикли, як 1-2 і 3-4 класи, що враховують
вікові особливості розвитку та потреби дітей і дають можливість забезпечити
подолання розбіжностей у досягненнях, зумовлених готовністю до здобуття
освіти.
6. Вимоги до обов’язкових результатів навчання визначаються з
урахуванням компетентнісного підходу до навчання, в основу якого покладено
ключові компетентності..."- Стандарт-2018.
Стандарт, 2011 року
"Цей Державний стандарт початкової загальної освіти, розроблений відповідно до мети початкової школи з урахуванням пізнавальних можливостей і потреб учнів початкових класів, визначає зміст початкової загальної освіти, який грунтується на загальнолюдських цінностях та принципах науковості, полікультурності, світського характеру освіти, системності, інтегративності, єдності навчання і виховання на засадах гуманізму, демократії, громадянської
свідомості, взаємоповаги між націями і народами в інтересах людини, родини, суспільства, держави.
Державний стандарт грунтується на засадах особистісно зорієнто-
ваного і компетентнісного підходів, що зумовлює чітке визначення ре-
зультативної складової засвоєння змісту початкової загальної освіти."- Стандарт-2011.
авчальні програми
"Типова освітня програма закладів загальної середньої освіти І ступеня"
"Типова освітня програма початкової освіти окреслює рекомендовані підходи до планування й організації закладом освіти єдиного комплексу освітніх компонентів для "досягнення учнями обов’язкових результатів навчання, визначених Державним стандартом початкової загальної освіти..."- програма
"ТИПОВА ОСВІТНЯ ПРОГРАМА
ДЛЯ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ"
"Початкова освіта – це перший рівень повної загальної середньої освіти, який відповідає першому рівню Національної рамки кваліфікацій.Метою початкової освіти є всебічний розвиток дитини, її талантів,
здібностей, компетентностей та наскрізних умінь відповідно до вікових та
індивідуальних психофізіологічних особливостей і потреб, формування
цінностей та розвиток самостійності, творчості, допитливості, що забезпечують
її готовність до життя в демократичному й інформаційному суспільстві,
продовження навчання в основній школі.
Початкова освіта передбачає поділ на два цикли – 1–2 класи і 3–4 класи,
що враховують вікові особливості розвитку та потреб дітей і дають можливість
забезпечити подолання розбіжностей у їхніх досягненнях, зумовлених
готовністю до здобуття освіти.
Типову освітню програму для 1-2 класів закладів загальної середньої
освіти розроблено відповідно до Закону України «Про освіту», Державного
стандарту початкової освіти.
У програмі визначено вимоги до конкретних
очікуваних результатів навчання; коротко вказано відповідний зміст кожного
навчального предмета чи інтегрованого курсу..."- програма
"Початкова освіта – це перший рівень повної загальної середньої освіти, який відповідає першому рівню Національної рамки кваліфікацій.Метою початкової освіти є всебічний розвиток дитини, її талантів,
здібностей, компетентностей та наскрізних умінь відповідно до вікових та
індивідуальних психофізіологічних особливостей і потреб, формування
цінностей та розвиток самостійності, творчості, допитливості, що забезпечують
її готовність до життя в демократичному й інформаційному суспільстві,
продовження навчання в основній школі.
Початкова освіта передбачає поділ на два цикли – 1–2 класи і 3–4 класи,
що враховують вікові особливості розвитку та потреб дітей і дають можливість
забезпечити подолання розбіжностей у їхніх досягненнях, зумовлених
готовністю до здобуття освіти.
Типову освітню програму для 1-2 класів закладів загальної середньої
освіти розроблено відповідно до Закону України «Про освіту», Державного
стандарту початкової освіти.
У програмі визначено вимоги до конкретних
очікуваних результатів навчання; коротко вказано відповідний зміст кожного
навчального предмета чи інтегрованого курсу..."- програма
Українська мова навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів 1-4 класи
"Курс української мови – важлива складова загального змісту початкової
освіти, оскільки мова є не тільки окремим навчальним предметом, а й
основним засобом опанування всіх інших шкільних дисциплін.
Основна мета цього курсу полягає у формуванні ключової
комунікативної компетентності молодшого школяра, яка виявляється у
здатності успішно користуватися мовою (всіма видами мовленнєвої
діяльності) в процесі спілкування, пізнання навколишнього світу, вирішення
життєво важливих завдань.
Навчання української мови має бути спрямоване також на формування
соціокультурної компетентності, яка охоплює загальнокультурний розвиток
учнів, адаптацію їх до життя в певному соціальному середовищі,
громадянське, патріотичне, морально-етичне, естетичне виховання.
У процесі початкового навчання української мови постійно проводиться
робота над формуванням компетентності уміння вчитися. Важливо навчити
молодших школярів організовувати свою навчальну діяльність, сформувати в
них почуття відповідальності за виконуване завдання, готовність самостійно
працювати з новим, доступним за складністю навчальним матеріалом, мати
власну думку з приводу обговорюваних питань, обґрунтовувати її."- програма
Літературне читання 2-4 кл. програма
"Курс «Літературне читання» – органічна складова освітньої галузі «Мови і літератури».Його основною метою є розвиток дитячої особистості засобами читацької діяльності, формування читацької компетентності молодших школярів, яка є базовим складником комунікативної і пізнавальної компетентностей, ознайомлення учнів з дитячою літературою як мистецтвом слова, підготовка їх до систематичного вивчення курсу літератури в основній школі. У процесі літературного читання в учнів формуються ключові компетентності: уміння вчитися, загальнокультурна,комунікативна, інформаційна....і літератури».Його основною метою є розвиток дитячої особистості засобами читацької діяльності, формування читацької компетентності молодших школярів, яка є базовим складником комунікативної і пізнавальної компетентностей, ознайомлення учнів з дитячою літературою як мистецтвом слова, підготовка їх до систематичного вивчення курсу літератури в основній школі. У процесі літературного читання в учнів формуються ключові компетентності: уміння вчитися, загальнокультурна,комунікативна, інформаційна...."- Пояснювальна записка, програма.
освіти, оскільки мова є не тільки окремим навчальним предметом, а й
основним засобом опанування всіх інших шкільних дисциплін.
Основна мета цього курсу полягає у формуванні ключової
комунікативної компетентності молодшого школяра, яка виявляється у
здатності успішно користуватися мовою (всіма видами мовленнєвої
діяльності) в процесі спілкування, пізнання навколишнього світу, вирішення
життєво важливих завдань.
Навчання української мови має бути спрямоване також на формування
соціокультурної компетентності, яка охоплює загальнокультурний розвиток
учнів, адаптацію їх до життя в певному соціальному середовищі,
громадянське, патріотичне, морально-етичне, естетичне виховання.
У процесі початкового навчання української мови постійно проводиться
робота над формуванням компетентності уміння вчитися. Важливо навчити
молодших школярів організовувати свою навчальну діяльність, сформувати в
них почуття відповідальності за виконуване завдання, готовність самостійно
працювати з новим, доступним за складністю навчальним матеріалом, мати
власну думку з приводу обговорюваних питань, обґрунтовувати її."- програма
Немає коментарів:
Дописати коментар